השירותים שלנו

צוות Qbit ישמח לעמוד לשירותכם בתחומים הבאים

שידור ממשקים - ממשק אחיד

ברפורמה האחרונה הגיע הממש האחיד לעולם הפנסיוני , נועד לעשות סדר ולחייב את כל המעסיקים ליישר קו אל מול בתי השקעות וחברות הביטוח על מנת למנוע מקרים בהם העובד נפגע בהפרשות הפנסיוניות שזכאי להן. הממשק האחיד מוכר לנו ויודע להציג בפנינו נתונים באופן ברור וקל.

טיפול בהיזונים חוזרים

היזונים חוזרים, אלו תקלות בהפקדות אשר התקבלו מבית ההשקעות או חברת הביטוח ויש לטפל בהם במהירות על מנת לוודא שההפקדה תתקבל ותשוייך בהקדם. ישנן תקלות אשר ניתן לטפל במעמד הגורם המתפעל ואילו יעשו באופן אוטומטי וישנן תקלות אשר דורשות את תשומת לב של סוכן הביטוח של החברה (העובד).

הוצאת טופס עזר ל-161

לעיתים טופס עזר ל-161 נוטה להתעכב אצל שרשרת הנהלת החשבונות , Qbit יודעת להפיק טופס עזר ל-161 ולחסוך מהמחלקות השונות , המעסיק והעובד זמן יקר וחשוב.

התאמה בין תנאי הפוליסה להפקדה

לעיתים נוצרים פערים בין תנאי הפוליסה של העובד (לפי מה שסוכם עם סוכן הביטוח שלו) לבין סכום ההפקדה בפועל. לצערנו ישנם כרגע מס' רב של גורמים בשרשרת שיכולים להשפיע על התהליך, Qbit חוזרת ומוודא שסכום ההפקדה אכן תואם את תנאי הפוליסה ובמידה ויש אי דיוקים, פועלת ליישר קו על מנת למנוע תקלות בעתיד.

כמה מילים על Qbit

Qbit הוקמה כגורם מתפעל בינואר 2016, הקימו אותה אנשי ביטוח מתחום הגביה ותפעול ביטוח הידע שלנו בתחום גביה מעסיקים מול חב' הביטוח מזה 20 שנה. Qbit מעסיקה עובדים בעלי ניסיון בתחום הביטוח הפנסיוני בלבד. 

יצירת קשר

כבר יש לכם גורם מתפעל?

מלאו את הפרטים שלכם בטופס ואנו נחזור אליכם במהרה לקביעת פגישה

עקבו אחרינו גם בפייסבוק

פוסטים שכדאי לקרוא