נושאים כספיים מהווים את החלק הארי בכל הנוגע לתפעול של עסק, שכן לא ניתן לתחזק בית עסק מכל סוג שהוא ללא מחלקת הנהלת חשבונות מקצועית. הדבר נכון פי כמה כאשר מדובר בעסקים המכילים כמה עשרות עובדים שיש לשלם עבורם משכורות, מיסים וכן תשלומי פנסיה קבועים. בתי עסק רבים כיום כורעים תחת הנטל של פיקוח על הנושאים הכספיים של העובדים שלהם, מה שמוביל להוצאות גדולות מדי על תפעול של מחלקות הנהלת החשבונות שלהם.

מה ניתן לעשות בנידון?

צמצום הוצאות של מחלקת חשבונות יכול להסיר מעליכם עול גדול בכל הנוגע לתפעול של בית העסק שלכם. כיום ישנם בתי עסק גדולים רבים עם מחלקות של הנהלת חשבונות שלא הצליחו לעמוד בעומס של טיפול בנושאים כספיים של העובדים, מה שהוביל לאובדן של מיליארדי שקלים מכספי פנסיה של עובדים ש"תעו" בדרך.

אין ספק שמצב כזה לא רק שמזיק לעובדים, אלא מותיר מעסיקים רבים חשופים בפני תביעות אפשריות על חוסר הפרשה של כספי פנסיה, למרות שהכספים שולמו על ידם במועד. כדי לפתור את הבעיה הזו, נקבעו תקנות חדשות שמאפשרות להעסיק "גורם מתפעל" שמטפל באופן ממוקד בכל הנושאים הקשורים להפרשת כספי פנסיה וקיום של תנאים סוציאליים, ובכך מאפשר לכל עסק לעבוד בצורה חלקה.

למה אני צריך גורם מתפעל?

עבור אילו שלא מכירים את השירותים של גורם מתפעל, מדובר בעצם בשירות חיצוני שתפקידו לבחון ולבקר את ההפקדות של כספי הפנסיה של העובדים בקופות המתאימות. בכך הגורם המתפעל דואג להעברה סדירה של כספים ומוצרים פנסיוניים עבור התכניות הקיימות תחת שמם של העובדים כדי לוודא שהם מקבלים את מלוא הזכויות המגיעות להם.

תהליך זה מתבצע בצורה מבוקרת, מקוונת ומדויקת מאין כמוה, מה שמוריד מכם, המעסיקים, את החשש שעלולות לצוץ בעיות בהעברת כספים ומוצרים פנסיוניים לעובדים שלכם. בנוסף, הודות לשירותים המקצועיים של גורם מתפעל, מחלקת הנהלת החשבונות בבית העסק שלכם יכולה לנשום לרווחה ולא תצטרכו להעסיק עוד ועוד עובדים עבור המחלקה על מנת לעמוד בעומס שנוצר. באופן הזה תוכלו לצמצם הוצאות באופן משמעותי, וכן לדאוג לרווחת העובדים שלכם בהווה וגם בעתיד.

חיסכון גדול נוסף שנובע הודות לגורמים מתפעלים הוא החיסכון על קנסות המתקבלים כתוצאה מאי תשלומים. כאשר אתם מעבירים כספי פנסיה במועדים הנכונים, אך הם תועים בדרך, על פי חוק לא שילמתם בזמן ותיאלצו לשלם קנסות על עיכובים מסוג זה. בעזרת גורם מתפעל לא יתכנו מצבים של אי סדרים בתשלומים ובכך תוכלו לחסוך כסף רב על קנסות.

גורם מתפעל מהווה דרך מצוינת לחסוך בהוצאות וגם לתת לכם ולעובדים שלכם שקט נפשי כל הדרך אל הפנסיה. הודות לגורמים מקצועיים מסוג זה, תוכלו לייעל את ההתנהלות של בית העסק שלכם ולהיות בטוחים שכל התשלומים מתבצעים בצורה הכי מדויקת שניתן, בלי סייגים וללא אובדן של כספים.

כמה מילים על Qbit

Qbit הוקמה כגורם מתפעל בינואר 2016, הקימו אותה אנשי ביטוח מתחום הגביה ותפעול ביטוח הידע שלנו בתחום גביה מעסיקים מול חב' הביטוח מזה 20 שנה. Qbit מעסיקה עובדים בעלי ניסיון בתחום הביטוח הפנסיוני בלבד. 

יצירת קשר

כבר יש לכם גורם מתפעל?

מלאו את הפרטים שלכם בטופס ואנו נחזור אליכם במהרה לקביעת פגישה

עקבו אחרינו גם בפייסבוק

פוסטים שכדאי לקרוא