המודעות ההולכת וגוברת לזכויות האישיות והאזרחיות שלנו העלתה את הצורך למצוא פתרונות חלופיים לבעיות שאנו חווים כאזרחים במדינת ישראל. אחת הבעיות הללו היא שירותים סוציאליים שלא תמיד מספקים את הביטחון הכלכלי שהם אמורים לספק. כתוצאה מאותן בעיות, מיליארדי שקלים של כספי פנסיה לא הועברו לבעלים שלהם בשל עומסים וחוסר הבנה במערכת הפיננסית של הפנסיות. כדי לפתור בעיה זו, הוקם שירות מיוחד של גורם מתפעל שמעניק למעסיקים ולעובדים את השקט הנפשי, כך שהם יכולים להיות בטוחים שיש מי שדואג לעתידם ועושה זאת בצורה מקצועית.

תקנות פיקוח חדשות – דואגים לעתיד שלכם

כדי  לוודא שמעסיקים מפרישים כספי פנסיה וכספים נוספים לקרנות של העובדים שלהם בצורה תקנית, נכנסו לתוקף בשנת 2016 תקנות פיקוח חדשות בנוגע לדיווח המעסיקים על התשלומים שהם מבצעים. התקנות הללו מאפשרות להסדיר את אופן העברת הכספים וכן את ההיזון החוזר שיימסר למעסיקים ביחס לתנאים סוציאליים. במסגרת חוק זה, מעסיקים מחויבים להעביר דיווחים על תשלומים סוציאליים שהם ביצעו בצורה אחידה ובאופן ממוכן. אם בעבר מעסיקים רבים מצאו את עצמם בבעיה לאור כשלים שיתעוררו בעסק בכל הנוגע להעברת תשלומים סוציאליים, הרי שכיום נכנס לתפקיד גורם מתפעל שמסדיר את כל העניינים בצורה חוקית ובאופן מדויק.

מה הוא גורם מתפעל ומהם יתרונותיו?

מחלקות חשבונאות של בתי עסק רבים לא עמדו בעומס של דו"חות כספיים, מה שהביא לבעיות בהעברת כספים לקרנות הפנסיה. בעיה דומה נוצרה בקרב סוכנים פנסיוניים, מה שהעלה את הצורך בגורם מתפעל שיסדיר את העניינים. גורם מתפעל הוא בעצם גורם שאחראי על העברת כספים לתוכניות ביטוח ומוצרים פנסיוניים עבור מעסיקים והעובדים שלהם. בנוסף, גורם מתפעל אחראי על המידע הנוגע להעברות הללו, קליטה וטיפול בהיזון חוזר, הכנות דו"חות ויתרות לפיצויים, ניהול ובקרת תשלומים, הפקדה וסליקת כספים, ועוד.

לגורם מתפעל יש יתרונות רבים שמביאים יותר ויותר מעסיקים, וכן סוכני ביטוח, לשכור את שירותיהם, ואלו רק חלק מאותם יתרונות:

  • חישוב מדויק של הפרשות פנסיוניות לעובדים, וכן בקרה על התהליכים הללו
  • הקלה על מחלקת הנהלת חשבונות של עסקים
  • הענקה של שקט נפשי למעסיקים וגם לעובדים בידיעה שכל הכספים המגיעים להם עוברים למקום הנכון
  • מתן שירותים תוך עמידה בכל התקנות והחוקים של משרד האוצר
  • דיווח ופיקוח של הנתונים הפנסיוניים והסוציאליים בצורה ממוחשבת ומקוונת תוך קבלת משוב מחברות הביטוח
  • שקיפות מלאה של תכניות החיסכון הפנסיוני והביטוחים של כל עובד ועובד בעסק מסוים

כספי הפנסיה מהווים חלק מהותי מהביטחון הכלכלי העתידי של כולנו, כך שאי סדרים בביטוח הפנסיוני עלולים להוביל לבעיות שמומלץ להימנע מהן מלכתחילה. עם שירותי גורם מתפעל מקצועיים, כמו עם Qbit שירותי גורם מתפעל, תוכלו להיות סמוכים ובטוחים שאתם והעובדים שלכם נמצאים בידיים טובות, וחשוב מכך – שהעתיד שלהם מוגן.​

כמה מילים על Qbit

Qbit הוקמה כגורם מתפעל בינואר 2016, הקימו אותה אנשי ביטוח מתחום הגביה ותפעול ביטוח הידע שלנו בתחום גביה מעסיקים מול חב' הביטוח מזה 20 שנה. Qbit מעסיקה עובדים בעלי ניסיון בתחום הביטוח הפנסיוני בלבד. 

יצירת קשר

כבר יש לכם גורם מתפעל?

מלאו את הפרטים שלכם בטופס ואנו נחזור אליכם במהרה לקביעת פגישה

עקבו אחרינו גם בפייסבוק

פוסטים שכדאי לקרוא